nlen
  1. Home
  2. Over DNM
  3. Organisatie

Bedrijfsinformatie

Als het om veiligheid gaat, moet u kunnen vertrouwen op kennis en ervaring. DNM International beschikt over unieke expertise op het gebied van petrochemische brandbestrijding. Met ruim 15 jaar ervaring in de tankbrandbestrijding zijn wij een autoriteit in de Benelux.

Sinds de oprichting in 2001 is DNM snel uitgegroeid tot een internationaal opererend bedrijf met een professioneel team dat beschikt over een aansprekende klantenkring binnen de industrie, brandweer en overheid. Daarnaast beschikt DNM over een internationaal netwerk van hoogwaardige producenten en trainingscentra. De focus heeft altijd op de petrochemische brandbestrijding gelegen, maar in de loop der jaren is het programma uitgebreid richting de civiele brandweer, overheid en ambulancediensten. Tot op de dag van vandaag breidt DNM haar producten- en dienstenpakket uit. 

Kernwaarden

Onze deskundigheid vormt de basis van ons assortiment. Wij bieden onze klanten een compleet pakket met kwalitatief hoogwaardige producten, specialistische trainingen, consultancy en noodhulp bij calamiteiten.

DNM heeft klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan. Daarom besteden wij veel tijd aan het leren kennen van onze klant en zijn specifieke behoeften. Zo kunnen wij beter adviseren en zijn wij in staat om producten en diensten op maat te leveren. Ook als een situatie niet standaard is, zorgen wij voor een passende oplossing. Niet voor niets blijkt uit onderzoek dat DNM wordt ervaren als klantvriendelijk en behulpzaam.

Deskundigheid, kwaliteit, een hoog serviceniveau en betrouwbaarheid zijn onze sleutelbegrippen. 

Hoe gaan wij te werk?

DNM is een ISO-gecertificeerd bedrijf. Duidelijkheid is hierbij van essentieel belang, zowel in de organisatiestructuur als in de communicatie met onze klanten. Dat begint al in de offertefase, waarin onze klant een overzichtelijke aanbieding ontvangt, voorzien van prijzen en leveringsvoorwaarden. Tevens ontvangt hij uitgebreide technische informatie over de aangeboden producten.

Onze afdeling orderafhandeling houdt continu contact met de fabrieken om de status van leveringen nauwkeurig te monitoren. Zodoende kan er direct worden gereageerd op eventuele veranderingen en kunnen wij de klant direct op de hoogte stellen, zodat deze zijn planning bij kan stellen.

Klanten met vragen of problemen worden zo snel mogelijk geholpen. Een probleem wordt meteen geregistreerd en in behandeling genomen. Vervolgens wordt de klant op de hoogte gehouden van de stand van zaken, zodat hij precies weet wat de status is en wie er binnen DNM verantwoordelijk is voor de afhandeling. Door korte communicatielijnen intern en met de fabrieken, kunnen we snel de juiste personen benaderen, om zo snel mogelijk tot een oplossing te komen.

DNM: uw leverancier voor brandbestrijding en meer...

Laatste nieuws

11
apr

DNM & Hydrauvision: Nederlands vakmanschap de wereld over

Partnership in brandbestrijding loopt mondiaal voorop

lees verder

Video Foamschool '17

Onze partners

Tyco
Amsterdam Mutual Aid System
Ansul
AVK Nederland BV
Safedesign apparel
Willams Fire
Elkhart Brass